Category Archives: Rock

Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD)

Inspirat de situatia actorului roman in general am scris poezia de mai jos Drama actorului roman Tara-i teatru pentru voi- Ieftin, domnilor ministri; Caci ne batem joc de noi, Nu ne respectam artistii. Generatii, ani de-a randul, Ne-am mandrit cu ei mereu, Si-acum ii tratam cu fundul, Le dam pensii de "un leu". Au jucat cu casa-nchisa Multe comedii si drame Si-acum stau cu mana-ntinsa, Mor pe scena, Vor decenta, nu pretentii, Caci si ei duc vremuri grele Iar acum, in loc de pensii, Joaca in telenovele.

Nu-s talente de "doi lei" Ci eroi; Si partea trista, E ca ne-am mandrit cu ei Dar uitam ca mai exista Umplem filme diafane Doar cu-actori de mana-a doua Ce rezista pe ecrane Ca pe-o frunza vara, roua.

Haideti sa nu-i dam uitarii Caci incet va trece timpul Si-n mizerie pier actorii Si cu ei odata, Va intreb pe dumneavoastra: Dac-ajungi asa sa mori, Oare tara asta-a noastra Va mai naste mari actori?!?

Publicat de Flick la PM 6 comentarii. Friday, September 17, Prima zi de scoala. La inceputul acestei saptamani, inspirat de filmuletul de mai jos ,dar mai ales de faptul ca a inceput scoala, am scris cateva versuri care sa ilustreze situatia actuala a invatamantului romanesc. Dupa orice lucru bun, vine si-o parte nasoala, Astazi suna clopotelul fiindca-i prima zi de scoala.

Dar noi nu suntem ca altii; Din pacate-n tara noastra Faptul ca incepe scoala, e defapt o veste proasta Caci exista inca scoli, care par niste ruine Chiar si Creanga-n vremea lui invata in banci mai bine.

Vrem s-avem copii celebri, dar "sistemul" n-o sa-i lase Vine iarna si probabil or sa-nghete iar in clase. Sunt inca copii in tara, ce pantofii rau i-au ros, Fiindca zilnic kilometri, catre scoala-i fac pe jos Si acolo, cateodata, ii asteapta-un corn si-un lapte Insa stim atatea cazuri cand si alea-s expirate.

Mai nou scoala-n loc de cartete invata doar prostii Politisti bat profesoare, profesoarele copii. Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD) e invatamantulsi e trist ca din pacate Trece iarasi inc-un an si iau BAC-ul doar jumate'. Avem profesoare porno, au copii ce sa-nvete, Pe Youtube -"batai in scoala", gasesti zeci de filmulete Avem dascali beti la ore sau unii ce habar n-au Pe ce lume sunt cu capul, nu mai zic de ce predau. Daca asta-i scoala azi, oare cum sa fim departe?

Chiar de astazi este 13, sa privim scoala in felul Optimist, plin de speranta Balada lui Horia. Horia Moculescu a ajuns sa locuiasca in aceeasi casa cu Nikita. Viata i-a adus sub acelasi acoperis pe cel mai mare compozitor modern al Romaniei si pe cea mai mare Telenovela iscata m-a facut sa le Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD) o balada Are-o varsta mai tarzie, Cand viata ar fi frumoasa S-o traiesti in armonie Nu ca el, cu "dracu"-n casa Moculescu vru sa poata Sa-nteleaga ce o fii De la el in bloc, deodata, Apar trei shaormarii.

Venind intr-o seara acasa, Se-auzeau vorbe soptite Cand intra, ramase masca. Nikita facea clatite!!! Ba mai mult, putu sa vada Multe haine, pungiborcane, Indesate la gramada In mai multe geamantane.

Realiza cu mult amar Ca-l lovise o napasta, Are-un nou co-locatar In pat la fosta nevasta Se gandi cu voce tare: "Poate maine cand ma-ntorc As vedea-o p-asta-n stare Sa-si creasca-n balcon vreun porc" E ciudata si frumoasa Lumea asta zis Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD).

Cum sa-mparta aceeasi casa Un maestru si-o balena?!? Viata poate sa se-ntoarca, Sa-ti aduca doar belele S-ajungi dintr-un om de marca Actor de telenovele. O suporta acum saracu' Ca romanii pe Basescu, Doar ca asta-i mai a dracu' Bafta domnu' Moculescu. Thursday, July 8, Balada pitipoancei. Inspirat din viata de zi cu zi a unei pitipoance, am incropit o balada special dedicata acestei vietati Pe praful asta exista si o ramura a speciei umane care nu este afectata de criza.

Pitipoanca supravietuieste in continuare prin faptul ca se muta mereu acolo unde ii e mai bine Ninge, ploua, someaza, sufera, Romanul e dator sa zambeasca. Balada lui Dan Diaconescu. Nu i-am ramas dator Ba, esti prost?!?!

Sunt deja 2 luni de cand nu am mai trecut pe aici. Am fost implicat in cateva proiecte si nu am mai avut timp Dau acum panzele de paianjen la o parte si postez cateva din lucrurile pe care le-am mai dezbatut in ultima vreme, si o sa incerc ca o parte din vacanta care bate la usa, sa mi-o petrec si pe blog S-au intamplat atatea lucruri in ultima vreme, care m-au lasat "interzis", doar cu deja celebra replica: "Ba, esti prost?!?

Drept pentru care Acum ceva timp am jucat impreuna cu colegul si prietenul meu Bendeac intr-o parodie dupa Cronica Carcotasilor, pe care ati putut-o viziona sambata trecuta la "In puii mei", pe Antena 1.

Ce ne-a iesit Vezi mai multe video Haioase. Publicat de Flick la AM 1 comentarii. Dependentilor de facebook. Azi la Radio ZU ati putut asculta o poezie dedicata dependentilor de Facebook.

Versurile sunt mai jos De cand s-au inchis fortat Magazinele de vise, Pe Facebook, la agatat, E un nou drog de culise. Ore-ntregi tu stai cuminte, Doar cu laptopul in fata Si avand mereu in minte Facebook-ul, ca mod de viata. Poate esti acel barbat Cu-o Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD) proasta De a sta mai mult pe chat Decat sta langa nevasta.

Daca vrei sa pari bazat Tre sa-ti pui doar poze tari, Si nu d-alea gol in pat Ca apari pe "Cocalari" Poate esti o fata fain, Dornica de agatat, Ce sta ore-ntregi online Ca sa-si caute barbat. Mare grija, de pozezi In liceu dansand pe banca, Caci de poza o postezi Esti pe site la "Pitzipoanca". De apari cu vreo mascota, Sau dansand prin casa "live", Cu soba de teracota Mergi din Facebook pe "Hi-five".

Nu-ti mai pune poze,frate, Daca altele nu ai Decat c-o carpeta-n spate Cu "Rapirea din Serai" Daca vrei s-agati vreun taur Lasa-ma sa-ti vand un pont De porti ceas suflat cu aur, Mai bine nu-ti face cont Imi las status, cu placere: "Sa fi to the be the best", Si te rogin incheiere, Sa-mi raspunzi la "friend request".

Tag: In this poem-Flick. Publicat de Flick la AM 2 comentarii. Wednesday, April 21, Balada lui Voicu. Dar datorita comportamentului sau, visul i s-a naruit brusc. A fost demis. Am incercat sa dezvolt putin subiectul in "Balada lui Voicu" pe care ati putut-o asculta astazi, in prima auditie la "MorningZU". Beneficiile norului vulcanic. Neata, In ultimele zile presa a vuit pe seama telenovelei norului islandez. M-a saturat faptul ca oriunde citeam vedeam doar panica, pierderi de milioane de euro, si mii de oameni blocati in aeroporturi.

Si ma gandeam de ce nu am putea incerca sa exploatam si partea buna a acestui lucru rau cu care s-a confruntat Europa in ultimele zile. Astfel am imaginat un interviu cu un reprezentant al aeroportului Otopenicare prin vocea lui Buzdugan ne-a prezentat la RadioZU cum supravietuieste TAROM-ul in aceasta perioada "noroasa". Wednesday, April 14, Shaorma e ca un ziar de scandal. Citeam presa ieri noapte si am vazut ca Si ma gandeam ca shaorma e cel putin la fel de populara ca un ziar de scandal de pe la noi.

Izbitoarele asemanari intre cele doua produse indispensabile romanului m-au indemnat sa fac o mica comparatie intre o shaorma si un tabloid. Ce a iesit?!? Click pe titlul acestui articol pentru a asculta sinteza in MorningZU. Tuesday, April 13, Becali poetul. Aseara am iesit la o ieseala cu ieseanul Buzdugan, ca sa vedem meciul Steaua-Poli Iasi.

Ca si stelist, am indurat cu greu prima repriza si zambetele lui Daniel, la scorul de pentru echipa lui de suflet. Chiar ne-am apucat sa scriem acolo, la terasa, o poezie "la misto", la adresa lui Gigi Becali, pe tema unui eventual esec al Stelei. Versurile au sfarsit in cosul de gunoi, la finalul celei de-a doua reprize, cand Steaua a intors rezultatul.

Dar nu am abandonat ideea, si azi-noapte am imaginat un interviu pe tema meciului cu patronul Stelei. Si Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD) zis ca, daca eu ma pot exprima in versuri, de ce nu ar face-o si nea Jiji?!?! Monday, April 12, "Oda pentru Bote". Azi-noapte pe la 5, nu aveam somn si citeam presa online. Sufocat de atatea episoade ale telenovelei Bianca-Bote, am incropit o poezie care sa reflecte ceea ce s-a intamplat intre cei 2 in ultimele zile.

Wednesday, April 7, La Roma. Saptamana trecuta am mers impreuna cu Daniel la Roma intr-o mini vacanta. Am profitat de aceasta escapada, pentru a face si cateva "arogante". Una dintre ele a fost sa recitam in fata Vaticanului o poezioara compusa la fata locului. Voi mai reveni si cu alte filmulete de gen Publicat de Flick la PM 7 comentarii.

Friday, April 2, "Masa de Paste". Cum duminica este Pastele, am facut un tur monden incercand sa studiez cam ce si cum ar manca vedetele noastre in aceasta zi. Si am strans toate lucrurile astea intr-o poezie pe care ati ascultat-o astazi in MorningZU. Daca ati pierdut-o o postez aici. Thursday, April 1, Azi e intai. Astazi este 1 aprilie. Si pentru aceasta zi am scris o mica poezioara care a putut fi ascultata astazi la RadioZU.

Thursday, March 25, "Oda Politiei romane". Astazi, 25 martie, este ziua Politiei romane. Nu puteam lasa momentul neexploatat si am compus o mica poezioara pe care Buzdugan si Morar au dedicat-o astazi la RadioZU oamenilor legii. Publicat de Flick la AM 0 comentarii. Wednesday, March 24, "E criza". Traim niste vremuri grele, vremuri de criza. Si treaba asta m-a facut sa compun o poezioara pe aceasta tema. Ati putut-o asculta live, astazi la RadioZU.

In caz ca ati pierdut-o, o gasiti aici. Monday, March 22, Fetele de altadata. Aseara am fost putin nostalgic Felul de a fi al multora dintre ele a nascut un nou cuvant in limba romana:"pitipoanca".

Ca un studiu pe tema a ceea ce au fost si ceea ce au ajuns fetele in ultimii ani, am scris o poezie pe care ati putut-o asculta astazi in exclusivitate in matinalul RadioZU. Wednesday, March 17, Lady Baba -"Operatii". Balada lui Ogica. Citeam ieri prin ziare ca Sexy Braileanca a declarat in emisiunea Adrianei Bahmuteanu ca Banel Nicolita este de trei ori mai dotat decat Ogica. Drept pentru care nu am ratat ocazia de a-i compune o poezioara.

Monday, March 15, Balada familiei Lis. Raport final. Discurs-manifest al lui Jurgen Klopp despre vaccinare: "«Cum poti sa-mi spui asa ceva? E ca atunci cand esti beat si vrei sa conduci" Horoscop rune octombriecu Mihai Voropchievici. Racii si Scorpionii dau lovitura, Fecioarele se pregatesc de batalie Horoscop octombriecu Camelia Patrascanu. Se anunta o duminica productiva. Joi, 24 septembrieNyk1 [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus.

N-are treaba Vineri, 25 septembrieEu the first [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1. Guvernul PNL a deschis scolile si restaurantele din cauza presiunii publice. Din cauza ca oameni la fel de prosti ca matale, incapabili sa analizeze cauzele unui efect anume, care doar sunt exasperati de copiii care stau acasa, sau de faptul ca micul lor restaurant, de pe urma caruia traiesc ei si familia lor, erau pe punctul de-a lua cu asalt cladirea guvernului daca guvernul nu le dadea voie sa raspandeasca boala.

De cati parinti care sa se opuna deschiderii scolilor in conditii precare de siguranta Caut Un Bou - Various - Cronica Cârcotașilor (CD) auzit? Au fost, da' prea putini cat sa faca fata valului de parinti care abia asteptau sa-si trimita copiii la scoala. De restaurante nici nu mai zic. Abonare la comentarii cu. Facem Romania bine. RoMaine MedLife. Romania in Europa. Pagini de [cod]. About festivals.

Hotnews nu are nico vina, ei doar preiau informatiile de la sursele oficiale, informatii care sunt gresite la origine. Si eu cred ca se face totul din pix. Si mai exista si multe alte erori, de exemplu suma cazurilor pe judete nu e egala cu totalul pe tara Pentru Hotnews: sesizati-va si luati-i la intrebari pe cei care fac aceste raportari!!!